19 Ağustos 2010

Terkos ve MNG OUTLET ganimetleri...






Dün yüksek lisans için ingilizce sınavına girdim ve Beyazıttan eve dönerken Taksimden geçtiğimiz için artık mecbur hissettik kendimizi Beyoğlunda bir tur atmaya. Bey oğluna kadar gelmişken de MNG ve Terkosa uğramasak olmaz takdir edersiniz ki. İlk olark yolumuzun üstünde ki MNGya uğruyoruz ve ayaklarımız bizi altkaltlara Outlet kısmına götürüyor. Hemen kendinden puşi desenli siyah tshirtle fuşya gece elbisesini omzuma attığm gibi kabinlere gidiyorum. İki parça da cepte. Ordab ver elini Terkos çıkmazı. Terkoz ilk defa beni hayal kırıklığına uğrattı. Resman hiç bir şey yoktu, hatta bomboş tezgahlar bile vardı. Siyah zebra desenli ve parlament mavi elbiseler düşeş geldi. Aynı tezgahtan yine hayvan motifli yüksek bel etek beni çok mutlu etti. Ama kocişin de benim de en çok sevdiğimiz parça beyaz, kuşlu pijama altı. Beyaz tshirt de anneciğime:)

Hiç yorum yok: