17 Ağustos 2011

Bu Kış Alışveriş İçin Liste Başında KIRMIZI PALTO Var...






Kırmızı rengin cazibesi yüzyıllardır kabul görür. Aşkın rengi Carmen'in rengi. Fazlası asabiyete sebep olsada biz Türk kadınları kırmızıyı her zaman çok sevmişizdir ve mutlaka evimiz de kırmızı renkler bulundururuz. Böylece günlük yaşantımıza renk katarız.
Biliyorum kışa daha çok var hatta dediklerine göre yazın geç geldiği gibi bu sene kış da geç gelecekmiş. Ama standart bir dünya kadını olarak geleceği önceden planladım ve bu kış gardırobum için alacağım cicileri şimdiden düşünmeye başladım :) İstanbul'da yaşayan bir Antalyalı olarak tahmin edersinizki benden çok üşüyeni yok. O yüzden de her kış alışverişi listemin ilk sırasını beni ısıtacak, soğuktan koruyacak şeyler şeyler süslüyor. Bu seneki liste başımda Kırmızı Palto :) Umarım aklımdaki modeli bulabilirim, trençkot çizgilerinde en kalınından bir şey istiyorum :)

Hiç yorum yok: