18 Ağustos 2011

Kendi Diktiğim İlk Kıyafetim: Siyah Uzun Etek :)






Boş geçen bir yaz tatili insana neler yaptırmıyor ki... Can sıkıntısından kafamdaki etek modelini bulamayınca kendim dikmeye karar verdim. Üstelik iyiki de yapmışım. Hem istediğim şeye sahip oldum hem de ucuza getirdim. Bana maliyeti 60 kuruş. Evet evet yanlış duymadınız 60 kuruş çünkü, sadece bel lastiği için para harcadım :) Dikiş konusunda oldukça tecrübesiz biri olarak, üstelik makine kullanmadan elde dikerek, nasıl yaptığıma gelirsek adım adım anlatayım:

1: Evde kullanmadığım fazladan masa örtüsünün yanlarındaki içe kıvrılmış dikişli yerlerini kestim.

2: Daha sonra uzun kenarında ara ara kumaşı üçe katlayarak pili diktim.

3: Sonra bu pili diktiğim kenarı sadece pililerinden lastiğe diktim, düz kısımlarını bombeli bıraktım ki lastiği açınca kumaş da açılsın.

4: İki kenarı birleştirim, boyunu aldım, paça kısmını da diktim.

Ve ortaya istediğim etek şak diye çıktı, 3 günde yaptım ve hiç bir ölçü vs aqlmadan kafamdan ve teknik bilmeden yaptım. Bu gazla 2-3 etek daha çıkarırım ben. Sırada mavi daha günlük giymelik bir etek dikeceğim. Onu da hediye gelen tek kişilik çarşaftan dikeceğim. Çarşaf için üzülmeyin evde tek kişilik yatak yok :)

Bu arada tanıştırayım ilk fotoğrataki erkek kedimiz yakışıklı Ares.

Çiçekli büstiyer: Topshop

Hiç yorum yok: