19 Eylül 2011

Ani Karar Verilen Pazar Gezintisi..

Aslında bu haftasonunu evde dinlenerek geçirmeye karar vermiştik ama aniden dışarı çıkmaya karar verdik. Maksadımız sadece biraz yürüyüş yapacaktık ve kendimizi Beşiktaş'ta bulduk..


Beşiktaş'ta biraz vakit geçirip gerekli küçük bir alış veriş yaptıktan sonra sahile bir şeyler yemeye gidiyorduk ki gözümüze "Üsküdar İskelesi" yazısı takıldı ve biz de kendimizi vapura attık :)







Sinanpaşa Pasaj'ından aldığım taçlar.. Bir tanesi de kafamda. Hemen taktım :)

Üstümde ki siyah şalıda yeni aldım. Üçgen formda ve uzun püskülleri var. Ben bikini üstüne düşünerek aldım ama vapurda aşırı soğuk havaya maruz kalınca ona sığındım :)


Kız Kulesi'ni çekebilme çabaları :)



Üsküdar'da oturacak bir yer bulmak güç oldu. Sonunda bir çay bahçesi bulduk. Waffle, nargile ve çay harikaydı.

Bu da oranın tatlı mı tatlı pisisi :)

Hiç yorum yok: