18 Mart 2010

Bacaklara Renk Geldi!...






Geçen sene başlayan tayt furyası bu sene hız kesmeden hayatımızda varlığını sürdürmeye devam ediyor. 90'larda annemin, dönemin moda sporu step yapmaya giderken bileğine fosforlu pembe tozluklar geçirerek giydiği siyah taytı, şimdilerde caddelerde fink atan güzide genç kızlarımızın bacaklarını sarıp sarmalıyor. Üstelik artık sadece siyah ve penye değiller. Sarılar, pembeler, kırmızılar, yazılılar, çiçekliler, aksesuarlılar, deriler ve yırtık pırtıklar. Eteklerin, elbiseleri, şortların, t-shirtlerin altından; converselerin, platform topukların, parmak arası terliklerin üstünden kombinlerimize eşlik ediyorlar. Bu yaz da vazgeçilmezler listelerinde baş sıralarda olacağını düşündüğüm taytlar aynı zamanda her tarza uyum sağlayabilirlikleriyle hayat kurtarıcılar da. Aynı zamanda siyah olanlar bacaklarımızı olduğundan daha ince gösteriyor;)

7 yorum:

DB JUNK dedi ki...

Bacakları hep renkli seviyorum:) Kışın o kadar çok alıştım ki rengarenk çorap ve taytlara, yazın giyemeyeceğime üzülmeye başladım şimdiden:)

fashionist dedi ki...

ben o konuda çok cesur diilim, siyah ve beyazın dışına pek çıkamadm:(

Chilek dedi ki...

bende renkli çorap ve tayt çok kullanırım ama şu parlak olanlar konusunda tutucuyum biraz, giyinemiyorum bir türlü:)

fashionist dedi ki...

onlar gece için daha uygun bnce gündz bnde giymiyrm:)

Adsız dedi ki...

bende taytların hayranıyım özellikle parlak olanların hayatımda vazgeçilmez bir yerleri var

Adsız dedi ki...

Siz onları giyin de bizler de sizlere hafif meşrep gözüyle bakalım :d

Adsız dedi ki...

Sizler onları giyin de bizler de sizlere hafif meşrep gözüyle bakalım :D