27 Mart 2010

Cumartesi Pazarı Alışverişim:)






Bu sabah çok sevgili Sıla'nın araması ve güneşli havanın cazibesiyle kaç haftadır ertelediğim pazara çıkmaya karar verdim. Geometrik desenli taytı, cepli ve kabarık etekli siyah elbiseyi ve krem rengi kısa hırkayı resmen aşık olarak aldım. Kahverengili mavili pijamayı tülbentimsi yapısından dolayı yazın Antalya sahillerinde bikinimin üstüne giymeyi düşünüyorum. Uzun t-shirtlerimi de taytlarımla giymek istiyorum. Aslında yine yazın Antalya'da elbise niyetine de kullanabilirim. Metal saati erkek arkadaşıma aldım. Platform topuklu ayakkabıları pazardan değil, geçen hafta Bağdat Caddesi'nden almıştım. Ama böyle bir seçki içerisinde paylaşmak istedim. En alttaki 3 parçayı ise Sıla kendisine aldı onları da paylaşmak istedim.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

hepsi güzel ama siyah elbise ve platform topuklu ayakkabılar coz cezbedici keyifle kullan

fashionist dedi ki...

çok teşkkrler cnm malesef iksinide giyeck çok az yer war bnm için:(

Stilcatcher dedi ki...

hangi pazar bura?

fashionist dedi ki...

beşiktaş cnm:)

Gizzy dedi ki...

ben de şok geçiriyodum ayakkabıları pazardan aldın sandım:)çook güzellerrr özellikle geometrik desenli tayt güle güle giy hepsiniii:)

fashionist dedi ki...

çok teşkkrler gizzycim:) pazarda da ayakkabılr var oxford tarzı denenlrden ama tabanları biraz dandik grndü gözüme cesaret edemedm pazar olyınn cılkını çıkrmıym dedim:)))