24 Mart 2010

Ellerimiz üşümesin...





Bu senenin trendlerinden biri de eldivenler. Toplum olarak tarz yaratmaktan çok soğuk havalarda kullandığımız eldivenler artık her boyutta, her şekilde ve her uzunluktalar. Yavaş yavaş moda anlayışımıza da girmeye başladılar. Artık sadece soğuktan korunmak için değil kıyafetimizin tamamlayıcıları olarak gerek gece gerek gündüz ellerimizde, kollarımızda bizlere eşlik ediyorlar. Dirseklerimize kadar uzananları, ellerimizin yarısında bitenleri, parmaklarımızı açıkta bırakanları, dantelleri, derileri aksesuarlıları, vb gibi hayal gücümüzün daha erişemediği bir çok modelleri var. Ben de herkese bu tip eldivenlerden birer tane edinmelerini öneriyorum, çünkü önümüzde ki kış da çok moda olacaklarmış gibi hızlı bir ilerleme içerisindeler. Tabi ki ben yine en çok SJP'ınkileri beğendim:)

2 yorum:

Did Dans La Mode dedi ki...

Ellerin yarısında biten ve delikli driver modelleri benim de favorim... Ama istediğim gibi bi tane henüz bulamadım :(

fashionist dedi ki...

eet bnde bakıyrm onlardan ama bulamadm biyerde:(