15 Mart 2010

Zımbalandık...






Bu sezonun trendlerinden biride zımbalı kıyafetler. Bazen rocker havası, bazen punk havası, bazen de sadece şık bir hava yaratmak için detay olarak kullandığımız zımbalar artık bütün kıyafetlerimizdeler. T-shirtlerde, ayakkabılarda, paltolarda, çantalarda, şapkalarda... Hem özgün bir tarz yaratmak, hem de trendleri takip amacıyla bu zımbalı kıyafetlerden gardırobumuzda bir tane bulundurmak iyi olacaktır. Bende kendi kıyafetlerimden bir kaçını sizlerle paylaşmak istedim. Bershka, Deichmann, Christian Louboutin zımbalı modellere ağırlık veren markalardan sadece bir kaçı, ama hemen hemen bütün markalarda bunlarda bulmak mümkün;)

8 yorum:

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

Canım bloğun hayırlı olsun anca bloğunun bi kaç sayfasını okuyabildim şimdilik çok beğendim
başarılar dilerimm:)

fashionist dedi ki...

çoooooook teşkkr ederm bnde bşyler yapmaya çalışcm inşllh beğenilirm:)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım bu haberin habertürkte çıkmış bugün hayırlı olsun hemen bak bi:)

fashionist dedi ki...

inanmıyrmmmmmmmmm çok sevindirdin beni çok mutlu ettn gerçekten ama yorumunu malesef ancak grebldm migrosa baktm kalmamş:( saat 10 da nerde gazete bulunurki erkek arkadaşma sööle oda bakkallara fln bakıcak o yzdn çok mutszm:(:(:(umarım bulur keşke yrmunu sbh görseydm:(

fashion house by zeto dedi ki...

Canım ben gazeteyi bulursam sana yollarım umarım sende bulursun.

fashionist dedi ki...

çok merci cnm dün gece 11 civarlarında fulyada buldum yupii:)

ŞIKELLA dedi ki...

blogun çok başarılı tatlım.paylaşımların çok güzel

fashionist dedi ki...

çok teşkkr ederm şıkella mutlu ettin beni:D